Головна » 2013»Березень»26 » Ефективний сервіс допоможе клієнтам податкової і митниці
03:10
Ефективний сервіс допоможе клієнтам податкової і митниці
З початку 2013 року на антикорупційний сервіс «Пульс податкової» від платників податків Тернопільської області надійшло 9 звернень. Платники переважно порушували питання щодо проблем, які виникали у них при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних, а також вказували на недоліки в організації роботи органів податкової служби області. Усі порушені у зверненнях питання оперативно розглянуті у встановлені терміни та вирішені по суті. Нагадаємо, що віднедавна оновлений інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Завдяки ребрендингу «Пульсу» суб’єкти господарювання, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішувати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» для клієнтів податкової служби та митниці: (044) 284-00-07. Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС у Тернопільській області