Платники податків, які вже мають справу з телекомунікаційними технологіями, тобто використовують їх для подання звітності, знайомі із таким терміном, як цифровий підпис, який є своєрідним захистом податкової звітності, що надсилається "електронкою”. Однак сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники податків також можуть укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі. Варто зазначити, що Лановеччина у цьому питанні не пасе задніх.
На електронну форму звітності уже перейшло 100% платників податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств. Щомісяця в середньому переходять на цю прогресивну форму звітування близько 25 суб’єктів підприємництва. Сьогодні електронну форму звітності використовують громадяни з метою декларування своїх особистих доходів і це досить зручно. Поряд з цим, слід пам’ятати, що термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів становить один рік з моменту їх формування. Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД ДПС, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС http://www.acskidd.gov.ua. Спеціальне програмне забезпечення також можна безкоштовно завантажити із зазначеного інформресурсу. Для зручності платників на відеохості «YouTube» розміщено відео-інструкція щодо налаштування програми ”ДПС Захист звітності”.
За матеріалами Лановецького відділення Збаразької МДПІ